فاجعه تروریستی در کابل محکوم است

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی کابل افغانستان گفت: این حادثه یا بهتر بگوییم فاجعه تروریستی را به برادران و خواهران افغان و نیز مردم تهران و ایران تسلیت می گوییم و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی در بین مسلمانان نباشیم.

به گزارش شهر به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و نود و سومین جلسه شورا گفت: ابتدا از آقای خلیل آبادی تشکر می کنم که با سعه صدری که به خرج دادند در صحن شورا حضور پیدا کردند. همچنین لازم است فوت برادر همسرشان را هم تسلیت بگویم.

محسن هاشمی در ادامه و ضمن محکومیت حوادث تروریستی کابل افغانستان این حادثه را که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از دختران مسلمان شده بود را یک فاجعه دانست.

او گفت: می دانیم در هفته اخیر فاجعه تروریستی در کابل روی داد و در مدرسه سید الشهدا بیش از ۵۰ نفر شهید و ۱۵۰ نفر زخمی شدند لذا ضمن محکومیت این اقدام، این حادثه را به برادران و خواهران افغان و مردم تهران و ایران تسلیت می گوییم و امیدواریم دیگر شاهد چنین عملیات تروریستی فاجعه آمیزی در بین مسلمانان نباشیم.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 10401

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =