آغاز کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در منطقه ۱۳

طی مراسمی، طرح «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی» در محله حافظیه منطقه ۱۳ عملیاتی و در دیگر محلات منطقه ادامه می یابد.

به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه با بیان اینکه، طرح «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی» در راستای پویش ارتقا "فرهنگ آپارتمان نشینی" و با هدف افزایش مسئولیت پذیری شهروندان برای نگهداشت فضای سبز و محیط زیست در محله حافظیه این منطقه توسط اداره آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مشارکت معاونت خدمات شهری و محیط زیست، شهرداری ناحیه ۳ و محله حافظیه آغاز به کار کرد گفت : طراحی و اجرای باغچه ها و کاشت گل و گیاه مشارکتی خانواده ها، ضمن کمک به تقویت تعاملات همسایگان می تواند تمرینی برای مسئولیت پذیری بیشتر آنان برای حفظ و ارتقای کیفیت محیط زندگی و زیبایی هر چه بیشتر محیط پیرامونی باشد.


اجرای طرح کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه، برپایی کارناوال عروسکی شاد، اجرای برنامه های شاد موضوعات همسایگی و محیط زیست، برنامه های آموزشی ساخت گلدان سفالی، برپایی مسابقه و نمایشگاه  نقاشی ویژه کودکان با محوریت قوانین آپارتمان نشینی   و ترسیم نقاشی محل اجرای طرح با استفاده از ظرفیت هنرمندان محلی از جمله برنامه های اجرایی در قالب این طرح بود.


در پایان این طرح که با استقبال شهروندان منطقه و همسایه های ساکن خیابان افضلی صورت گرفت، از شهروندان فعال در اجرای این رویداد و تعدادی از کودکان قدردانی شد.
در  رویداد «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی»، ده همسایه ساکن خیابان افضلی با هم مشارکت داشتند و ضمن طراحی و کاشت گل و گیاه در باغچه ‌ها، فضای لطیف را برای ساکنین این خیابان ایجاد کردند.
این گزارش می افزاید، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، معاونین اجتماعی فرهنگی، محیط زیست و خدمات شهری منطقه، شهردار ناحیه سه و رابط شورایاری محلات و دبیر شورایاری محله حافظیه در این مراسم حضور داشتند

۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 10724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =