تکمیل پروژه های نیمه تمام منطقه ۱۵ تا پایان بهار

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از پروژه های توسعه محله ای نواحی سه و یک منطقه بر تکمیل این پروژه ها تا پایان فصل بهار تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شهردار منطقه به همراه معاونین اجرایی از روند اجرا و تکمیل پروژه های مجموعه ورزشی مظاهری و یادمان شهدای گلزار در ناحیه یک و سرای محله کیانشهر درناحیه سه بازدید کرد و نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها تاکید کرد.

محمدی در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه ورزشی سرپوشیده مظاهری در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع در ضلع جنوبی بوستان گلستان شامل یک سوله ورزشی توپی با زیربنای ۸۸۲ مترمربع و یک ساختمان سه طبقه با زیربنای ۷۵۶ مترمربع با سازه فلزی و امکاناتی نظیر سالن ورزشی، موتورخانه، سرویس بهداشتی و بخش اداری در حال احداث است که عملیات نما، سنگ کاری دیوارها و کف، تاسیسات برقی و مکانیکی به اتمام رسیده  و در حال حاضر پروژه ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.   

او در ادامه افزود: عملیات احداث سازه های مربوط به مقبره شهدای گلزار نیز در بوستان شهدای گلزار واقع در محله مطهری ناحیه یک با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.  

شهردار منطقه اضافه کرد: عملیات مرمت و بازسازی ساختمان سه طبقه سرای محله کیانشهر شمالی در ناحیه سه نیز جهت استفاده مجدد از این بنا برای انجام امور فرهنگی و آموزشی توسط ساکنان محله کیانشهر در حال تکمیل است.

او یادآور شد: تاکنون عملیات سفیدکاری سالن آمفی تاتر، انجام تاسیسات برقی و مکانیکی، انجام عملیات کاشی سرویس های بهداشتی وعملیات کانال کشی تهویه های سرای محله  به اتمام رسیده و پروژه  با ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی خود قرار دارد.

۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 10729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =