کارت قرمز مسی و رونالدو به موتورسواران متخلف تهرانی

شهردار تهران در برنامه دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودروی خود با حضور در پویش «موتورسوار خوب» از واکنش مسی و رونالدو، دو بازیکن مطرح  جهانی فوتبال نسبت به نحوه رانندگی موتورسواران تهران بازدید به عمل آورد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همزمان با هفتمین روز اجرای دومین مانور بزرگ پویش «موتورسوار خوب» در خیابان ها و معابر پایتخت که امروز در تقاطع های کارگر، حجاب و فلسطین با بلوار کشاورز برگزار شد، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مسیر دوچرخه سواری سه شنبه های خود از اجرای گروه های نمایشی این پویش بازدید و با هنرمندان آن همراهی کرد.

مجتبی دانشور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران نیز ضمن حضور در این اجراها با اشاره به برگزاری پویش موتور سوار خوب از دی ماه سال ۹۸  گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی و ترویج رفتارهای قانونمند و کاهش مخاطرات ناشی از رفتارهای پرخطر برخی موتورسواران در پایتخت در حال اجرا است و تا پایان شهریور ادامه دارد.

اجرای مانور «موتورسوار خوب» با همکاری شهرداری تهران و پلیس راهور به منظور فرهنگسازی و تشویق موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از روز ۲۸ اردیبهشت آغاز و در مدت۱۲ روز در تقاطع های پرتردد و مهم شهر در حال برگزاری است.

این اجراهای نمایشی در سه بخش "مرگ و زندگی"، "کادر درمان" و "فوتبالیست‌ها" با ارائه پیام های هشداری، آموزشی و سرگرمی به راکبان موتور سیکلت و خانواده آنها برگزار می شود.

۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 10791

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =