خدمت رسانی به جامعه کارگری از جمله اولویت های مدیریت شهری است

مشاور و دستیار ویژه حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران گفت: خدمت رسانی به جامعه کارگری از جمله اولویت های مدیریت شهری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی خبری معاونت مالی و اقتصاد شهری یدالله کاظمی مشاور و دستیار ویژه حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در حاشیه جلسه نظارت همگانی ۱۸۸۸ که با حضور مدیران کل این  حوزه برگزار شد؛ افزود: هیچ نعمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و گره گشایی از مشکلات شهروندان از مهم ترین دغدغه های معاونت مالی و اقتصاد شهری می باشد.
کاظمی در ادامه ضمن اشاره به بیشترین پیام های اخذ شده با موضوع پرداخت به موقع ما به التفاوت حقوق کارگران خدمات شهری بیان کرد: حقوق معوقه کارگران خدمات شهری با دستور شهردار تهران، پس از تخصیص اعتبار در پایان سال ۹۹، بلافاصله تامین و در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار گرفت.
مشاور و دستیار ویژه حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری، با تاکید بر اینکه رفع دغدغه به موقع کارگران و اقشار ضعیف و پر تلاش شهرداری تهران از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: رفع مشکلات معیشتی و پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران همواره از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری بوده و در انجام آن از هیچ تلاشی دریغ  نشده است.
او با اشاره به اینکه سامانه نظارت همگانی  ۱۸۸۸ حلقه اتصال مردم با شهرداری است، ایجاد مدیریت یکپارچه شهری و رضایت مندی شهروندان را هدف نهایی از تاسیس این سامانه  دانست و افزود: دقت، سرعت و پاسخگویی به درخواست های شهروندان در کوتاه ترین زمان، از دیگر اهداف این سامانه  است.
کاظمی ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌های میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی ۱۸۸۸ شهرداری در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه ۱۸۸۸ در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه، تأثیری دوسویه در اداره امور شهری دارد؛  و فضایی برای گفت‌وگوی مستقیم شهروندان با مدیران ارشد شهری و بیان مشکلاتشان  فراهم می کند.
مشاور و دستیار ویژه حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری، ادامه داد: سامانه ۱۸۸۸پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمت رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند. 
در جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) که به منظور پاسخگویی به پیام های شهروندان و در محل این معاونت برگزار شد، مشاور و دستیار ویژه حوزه معاونت مالی و مدیران زیرمجموعه این حوزه به درخواست شهروند ان در موضوعات مختلف رسیدگی کردند.

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 10830

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =