ارسال اطلاعات تاکسیرانان شهر تهران برای دریافت وام به وزارت رفاه

شهر: بانک اطلاعاتی تمامی تاکسیرانان شهر تهران جهت دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفتگو با شهر، درباره پرداخت وام ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان، توضیح داد: لیست اسامی و اطلاعات تمامی تاکسیرانان تهران از طریق وزارت کشور به  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسال شده است. ارائه این تسهیلات در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب‌پذیر، است.

او با بیان اینکه متولی پرداخت وام ۶ میلیون تومانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، یادآور شد: شرایط تسهیلات این وام با نرخ سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه با دوره تنفس ۳ ماهه خواهد بود.

قنادان با اشاره به تشکیل پرونده متقاضیان از طریق سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق پیامک به رانندگان بابت تکمیل پرونده و تعیین شعبه اطلاع رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در ادامه بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحال تطبیق اطلاعات دریافتی رانندگان شهر تهران با بانک اطلاعاتی خود است. همچنین تمامی تاکسیرانان دسته بندی خواهند شد و این وام به صورت مرحله‌ای پرداخت می‌شود. وزارت رفاه زمان پرداخت و الویت پرداخت وام به تاکسیرانان را مشخص خواهد کرد.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 1085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =