پاکسازی فضاهای سبز منطقه ۱۵ از علف های هرز

عملیات کنترل و پاکسازی علف های هرز در جنگل کاری ها، بوستان ها و رمپ و لوپهای منطقه ۱۵ با هدف جلوگیری از احتمال آتش سوزی در فصول گرم سال در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زست منطقه با اعلام خبر فوق افزود: با نزدیک شدن به فصل گرما و بارش باران طی روزها و ماه های گذشته که باعث رشد بی رویه علف های هرز در فضای سبز شده است، عملیات پاکسازی علف ها به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه علف تراش در حال اجراست.

 به گفته او، در این راستا طی اردیبهشت ماه ۷۰۰  هکتار از جنگل بی بی شهر بانو، بوستان ها و رمپ لوپ های بزرگراه های سطح منطقه از علف های هرز پاکسازی شد.

جعفری با اشاره به اینکه فضای سبز به دلیل گرمای هوا در فصول گرم سال مستعد آتش سوزی است، افزود: گشت زنی مستمر عوامل فضای سبز در عرصه جنگل کاری های داخل و خارج محدوده از دیگر فعالیت ها در راستای طرح  کنترل و پاکسازی علف های هرز است.

معاون خدمات شهری و محیط زست منطقه در پایان از تمامی شهروندان درخواست کرد، تا ضمن بهره مندی از فضاهای سبز موارد ایمنی را رعایت کرده و مراقب آتش سوزی در این فصل سال باشند.

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 10895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =