اعزام تانکرهای اب از مناطق ۲۲ گانه به پالایشگاه ری

شهر: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام تانکرهای آب مناطق 22 گانه خبر داد و افزود: این تانکرها گسیل، آبگیری و سپس به محل حادثه اعزام شده اند تا خلأیی در خدمت رسانی و اطفاء وجود نداشته باشد.

اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‎ و گو با شهر، درباره حادثه آتش سوزی پالایشگاه ری، بیان کرد: نیروهای آتش نشانی با تمام بضاعت و امکانات خود از دقایق ابتدایی حادثه به محل اعزام شده‌اند. درحال حاضر نیروهای آتش نشانی مشغول عملیات اطفاء حریق هستند.

او در ادامه اضافه کرد: با تمامی منطاق شهر تهران هماهنگ شده تا تانکرهای آب با حجم بالای 10 هزار لیتر خود را در لحظات اولیه آبگیری و به محل حادثه اعزام کنند. درحال حاضر این اقدام انجام شده است.

به گفته عطایی؛ به جز 6 ایستگاه آتش نشانی اعزام شده به محل، عوامل آتش نشانی از ایستگاه‌های دیگر با تمامی امکانات خود درحال اعزام به مسیر هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در پایان تأکید کرد: همچنین هماهنگ شده تا تانکرهای آبی که دراختیار مناطق 22 گانه وجود دارد، گسیل، آبگیری و سپس به محل حادثه اعزام شوند تا خلأیی در خدمت رسانی و اطفاء وجود نداشته باشد. درحال حاضر مشکلی بخاطر آب و امکانات وجود ندارد.

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 10994

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =