سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود

اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی و روز جهانی محیط زیست و در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را برگزار می‌نماید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، تهران؛ به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی و روز جهانی محیط زیست در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران را به نحو تکامل یافته و مؤثرتری با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و آژانس عکس تهران و شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار می‌شود.

این مسابقه رویدادی برای ارتقاء آگاهی مردم نسبت به تنوع زیستی تهران بوده و اهمیت حفاظت و حراست از زیستگاه های طبیعی پایتخت و تداوم بقای گونه های گیاهی و جانوری را به عنوان سرمایه های طبیعی شهر آشکار نموده و در تلاش است از آسیب به گونه ها و تخریب زیستگاه آنها جلوگیری نماید.

بنابراین گزارش سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران در ۴ محور تنوع زیستی جانوری و گیاهی بعنوان بخش های اصلی،  تنوع زیستی و ابعاد مختلف زندگی شهری بعنوان بخش نگاه نو و همچنین تنوع زیستی غیر بومی و تأثیرات آن بر زیست بوم تهران (اعم از جانوری و گیاهی) بعنوان بخش نگاه ویژه برگزار می شود.

علاقمندان می توانند از تاریخ ۱۵ خرداد الی ۱۵ مرداد ماه با مراجعه به سایت  tehranpicturefestival.ir سامانه فراخوان ها و جشنواره های آژانس عکس تهران، آثار خود را ارسال نمایند.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: 11023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =