نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۸۰ نقطه منطقه ۶

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تهران از تعبیه ۸۰ سازه ویژه نصب تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در میادین و معابر پر تردد سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، فرزاد هنرور، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از آشفتگی سیما و حفظ منظر شهری در میادین اصلی و خیابان‌های مهم منطقه، ۸۰ سازه تبلیغاتی پرتابل در معابر منطقه توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه نصب شده و نامزدهای انتخابی بایستی در این سازه ها تبلیغات و بنرهای خود را نصب کنند.

او با اشاره به مرکزی بودن منطقه ۶ و وجود اکثر ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی در این منطقه، ادامه داد: روزانه بالغ بر دو میلیون نفر در سطح منطقه ۶ تردد دارند که آشفتگی سیمای شهر به صورت مستقیم در روند کاری و شهروندی آنها اختلال ایجاد می‌کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست  منطقه ۶ تهران با بیان اینکه تعداد این تابلوها در صورت نیاز افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: ستادهای انتخابی می‌توانند در راستای ساماندهی و توزیع عادلانه فضاهای تبلیغاتی و پیشگیری از ایجاد آشفتگی بصری، پوستر و برچسب‌های خود را در سازه‌های تعیین‌شده اکران کنند.

هنرور از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواست ضمن رعایت قانون، از نصب پوستر، تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، بپرهیزند و در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 11053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =