ایده انتشار «همشهری مترو» پس از 10 سال در دوره پنجم مدیریت شهری اجرایی شد

مدیرعامل موسسه همشهری گفت: بیش از ۱۰ سال است که ایده انتشار همشهری مترو در روزنامه همشهری مطرح است اما اینکه امروز این مسأله محقق شده نشان می‌دهد که پیش از این اراده ای برای تحقق این ایده نبوده اما امروز در مدیریت شهری دوره پنجم این اراده متبلور شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، ابوالحسن ریاضی، مدیرعامل موسسه همشهری در مراسم رونمایی از نشریه «همشهری مترو» که عصر امروز در ایستگاه متروی بهارستان برگزار شد گفت: بیش از ۱۰ سال است که ایده انتشار همشهری مترو در روزنامه همشهری مطرح است و پیش از این نیز این مسأله دنبال می شد اما اینکه امروز این مسأله محقق شده نشان می‌دهد که پیش از این اراده ای پشت این ایده نبوده و آن اراده نگاه متفاوت در بحث مدیریت شهری است.

او با بیان اینکه کارهای کوچک مهمتر از پروژه های بزرگ است، تاکید کرد: شهر متعلق به شهروندان است و مدیریت شهری باید ارتباط با شهروندان را عمیق تر و اقدامات خود را بر اساس این ارتباط تنظیم کند.

ریاضی با اشاره به اینکه این اقدام شروعی است که انتظار داریم با گام های بزرگتری همراه شود، ادامه داد: با یک هفته نامه شروع می کنیم اما توزیع آن هر روز در ۳۰ ایستگاه انجام می شود.

او افزود: در شروع کار این نشریه به میزان صدهزار تیراژ منتشر می شود اما سعی می کنیم انتشار آن را به هفته ای دو روز برسانیم و در آینده حتی هر روز با مطالب جدید انتشار آن را ادامه دهیم.

مدیر عامل موسسه همشهری عنوان کرد: با توجه به گستردگی مترو و ارتباطی که با شهروندان دارد، بحث هایی مانند فرهنگ شهرنشینی، مترو سواری و سیاست گذاری های این حوزه با کارشناسان و گروه های متخصص دنبال خواهد شد.

او افزود: ساکنین شهر زیرزمینی شهروند خبرنگار ما خواهند بود و یک صفحه درباره ارتباطات بین شهروندان و مدیریت شهری را در این نشریه پیش بینی کردیم.

ریاضی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت، همشهری انتشار رایگان این هفته نامه را انجام می دهد، توضیح داد: بر اساس ایده اولیه این کار را هزینه تلقی نمی‌کنیم بلکه سرمایه ای است که حتی می تواند زمینه هایی برای درآمد زایی داشته باشد.

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 11073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =