پیشرفت طرح به راه در منطقه ۲۱

معاون فنی و عمرانی منطقه۲۱ از پیشرفت طرح به راه؛ بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مهرداد آبائی معاون فنی و عمرانی منطقه با بیان این خبر افزود: عملیات احداث مسیر دوچرخه و پیاده رو سازی معابر شهری در سال جدید، جهت افزایش رفاه حال شهروندان و اهالی منطقه۲۱ از اقدامات ویژه این معاونت است.

او گفت: طول پیاده روهای مناسب سازی شده جهت تردد معلولین حدود ۳۸۰۰ متر و طول کلی مسیر دوچرخه تعریف شده در سطح منطقه۲۱، ۱۲ کیلومتر است که ۳۵۰۰ متر در دست احداث و ۲۰۰۰ متر آن اتمام یافته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ تاکید کرد: با ایجاد همسطح سازی و مناسب سازی در پیاده روهایی که  مسیر تردد برای افراد نابینا و کم بینا می باشد، برای این افراد گاهی اوقات سد معبر و پارک کردن بی ضابطه خودروها جهت تردد آنها مشکل به حساب می آمد که بهسازی مسیر با استفاده از کفپوش شیاری و سکه ای انجام گرفت و اخیرا هم با استفاده از بتن پلیمری و به صورت استمپی در پیاده رو بدون تخریب مسیر نابینایان و افراد کم توان جهت رفاه حالشان احداث شده است.

آبائی در خاتمه افزود: عملیات احداث مسیر دوچرخه، پیاده رو سازی و مناسب سازی معابر و مراکز عمومی در سال جاری نیز در اولویت کارهای عمرانی منطقه ۲۱ قرار گرفته که تا کنون بخش زیادی از عملیات عمرانی فوق از جمله احداث مسیر دوچرخه در بلوارهای گلها، شاهد، اصلی تهرانسر، یاس و همچنین پیاده رو سازی خیابان امام حسین(ع) وردآورد به پایان رسیده است.

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 11077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =