حساس سازی نخبگان اجتماعی برروی کار کودک

جلسه حساس سازی نخبگان اجتماعی تاثیر گذار بر کار کودک به مناسبت روز جهانی مقابله با کودک کار با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱، سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی، رئیس کلانتری۱۵۰ تهرانسر، نماینده بیمارستان روانپزشکی ایران و جمعی از مدیران حوزه اجتماعی منطقه۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مصطفی بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: تعاریف مختلفی از کار داریم. کودکان نیز مانند سالمندان کم توان و ناتوان در تمام دنیا مورد توجه بیشتری هستند. نامگذاری روز جهانی  مقابله با کودک کار یعنی ما یک روز در سال متوجه وضعیت کامل آنها باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ ضمن تشریح وضعیت کودکان کار در این منطقه افزود: مراکز پرتو خانه هایی امن برای کودکان کار است که ما در آنجا شاهد اتفاقات مثبتی بودیم از جمله موضوع آموزش این کودکان  بسیار حائز اهمیت است.

او یادآور شد: ما در مراکز پرتو به دنبال این هستیم که این کودکان بتوانند مهارت هایی را کسب کنند که در آینده بتوانند وارد بازار کار شوند.

در پایان نیز سعید شرف دوست سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی بین دستگاه ها گفت: در مراکز پرتو تاکنون آموزش و تحصیل جزو موفقیت آمیز ترین کارها بوده و با ورود به کمیسیون اجتماعی مجلس و دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به موضوع کودکان کار، امید است تا اتفاقات بهتری پیش روی ما قرار گیرد.

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 11086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =