پیشرفت ۷۰ درصدی «به راه» آزادی- دماوند

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح "به راه" (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) در محور آزادی- دماوند خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  پیمان عباسی با بیان آنکه عملیات اجرایی طرح "به راه" در محور آزادی- دماوند از اواسط سال گذشته و با هدف ایجاد مسیری شریانی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در محدوده مرکزی شهر تهران طراحی و به مرحله اجرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد این مسیر طی ماه های آینده آماده بهره برداری شود.
او طول کلی طرح "به راه" در دو ضلع شمال و جنوب محور آزادی- دماوند را بیش از ۳۵ کیلومتر ذکر و اضافه کرد این مسیر شرقی- غربی که در محدوده مناطق ۹، ۱۰، ۶، ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار دارد، از معابر مهمی همچون آزادی، انقلاب و دماوند عبور کرده است و به لحاظ شاخص هایی همچون پیوستگی و عبور از معابر اصلی محدوده مرکزی پایتخت از مهمترین اجزای طرح ۵۰۰ کیلومتری "به راه" به شمار می آید.
به گفته مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در حالی که اجرای طرح "به راه" در طولی معادل ۲۴۹۷۰ متر از محور آزادی- دماوند هدف گذاری شده است، ۱۷۵۴۲ متر از مسیر یادشده آماده بهره برداری شده که نشان دهنده پیشرفت ۷۰ درصدی طرح فوق در محور آزادی- دماوند است.

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 11147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =