برپایی شور و نشاط با اجرای پویش «دوشنبه های ورزشی»

پنجاهمین پویش دوشنبه های ورزشی با رویکرد توسعه ورزش همگانی در بوستان بهاران به میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷؛ این پویش با حضور داود لطفی شهردار منطقه ، شهریار علیپور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۷، بیابانی معاون امور بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران، حیدر سلیمانی معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران، تعدادی از مدیران این منطقه، ورزشکاران، خانواده معظم شهدا و شهروندان در بوستان بهاران برگزار شد.

در این مراسم داود لطفی شهردار منطقه از افزایش سرانه ورزشی در منطقه خبرداد، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر توجه ویژه مدیریت شهری به موضوع ورزش همگانی صورت گرفته است به همین منظور عملیات اجرای مسیر دوچرخه سواری در این منطقه در حال اجراست به طوری که بخشی از این مسیر دوچرخه در باغ راه حضرت فاطمه (س) در ماه های آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

تندیس پویش دوشنبه های ورزشی نیز از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران به شهرداری منطقه ۱۷ اهدا شد، همچنین در این مراسم در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، لوح تقدیر به خانواده معظم شهیدان عبدالله سلیمانی و باقر عباسی اهدا شد.

در پایان این مراسم از یکی از معلولان ساکن محدود منطقه ۱۷ که در ایام ویروس کرونا ورزش را در خانه انجام می داد و به شکل فضای مجازی فعالیت هایش مورد استقبال قرار گرفت نیزقدردانی شد.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 11197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =