واریز مابه التفاوت دریافتی ۲ ماهه به حساب رانندگان خودرو سرویس

به دستور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، تفاوت دریافتی دو ماهه فروردین و اردیبهشت سال جاری رانندگان خودرو سرویس شهر پس از انعقاد قرارداد جدید، واریز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، تامین معیشت و رفاه کارکنان شهرداری تهران، همواره از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهری بوده و معاونت مالی و اقتصاد شهری در جهت حفظ کرامت همکاران و تامین منابع مورد نیاز پیشگام بوده به نحوی که تاکنون نه تنها کوچکترین خللی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران و سایر افرادی که به واسطه پیمانکاران و شرکت های وابسته به شهرداری فعالیت دارند ایجاد نشده، بلکه سالیانه در صدد افزایش بهنگام حقوق و مزایای مربوط نیز بوده است در همین راستا با انعقاد قرارداد جدید نرخ ساعت کارکرد به میزان ۳۰ تا ۳۵ در صد افزایش  یافته است.

برای نمونه نرخ خودروهای سواری پژو و سمند با مدل ۹۲ به بالا که بیشترین فراوانی را در میان ناوگان شهرداری تهران دارند از ۱۸۷،۵۰۰ ریال در سال ۹۹ به ۲۵۳،۱۳۰ ریال در قرارداد سال ۱۴۰۰ افزایش داشته  و برای خودروهای متفاوت با مدل های دیگر نیز به تناسب، افزایش نرخ قابل توجهی لحاظ شده است.

مضافا اصلاح تاریخ قرارداد برای رفع مشکل کاهش پرداختی به رانندگان در سه ماهه ابتدای سال به دلیل افزایش حق بیمه سازمان تامین اجتماعی، از دیگر تغییرات قرارداد جدید است. به این ترتیب با انعقاد قرارداد از فروردین ماه،مشکل کاهش دریافتی رانندگان در سه ماهه ابتدای هر سال نیز برطرف شد.

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 11232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =