نگهداشت گیاهان و درختان خانگی با ارائه مشاوره رایگان

فصل گرما و مشکلات شهروندان در نگهداشت گیاهان و درختان خانگی با ارائه مشاوره به شکل حضوری و رایگان توسط اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 به اجرا در می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، علی رضا فرخی رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17 در این باره گفت: در راستای خدمت رسانی و حمایت از گل و گیاه، پوشش گیاهان در خانه و معابر مسکونی ارائه مشاوره های گیاهپزشکی روزانه در مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز توسط کارشناسان  متخصص اداره فضای سبز به شکل  حضوری  و رایگان صورت می گیرد.

وی افزود: علاوه بر سوال و پاسخ به مشکلات نگهداشت درختان، گیاهان آپارتمانی،آموزش های لازم و مدیریتی در حوزه نگهداشت به شهروندان، ارائه می شود، از جمله مشکلات اخیر شهروندان شامل نگهداشت درختان انگور، انجیر، انار و سایر درختان میوه بوده است.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 17  خاطرنشان کرد: خدمت رسانی در بخش مشاوره های گیاهپزشکی از دیرباز جزو فعالیت های کلیدی مرکز تحقیقات این منطقه بوده و همواره مورد استقبال ساکنان منطقه قرار گرفته و ماحصل اقدامات کنترلی منجر به مراجعه شهروندان پایه ثابت در جهت مشارکت های تکثیر گیاهان و همکاری آنها با کارشناسان این مرکز قرار داشته است.

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 11286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =