پاکسازی معابر منطقه ۱۵ از پوستر های تبلیغاتی انتخابات

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: ۱۰۵ هزار متر مربع از جداره های نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ پس از پایان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس اسلامی از پوسترهای تبلیغاتی پاکسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: این عملیات از نخستین ساعات پایان رای گیری به همت ۹۰ نیروی اداره خدمات شهری منطقه آغاز شد و تا صبح امروز به طول انجامید.

به گفته او، در این عملیات پاکسازی درب منازل، دیوارها، المانهای شهری، از برچسب و پوسترهای تبلیغاتی به منظور ارتقای زیبایی نمای شهری و حذف آلودگی های بصری انجام شد.

جعفری افزود: نصب ۱۰۰ سازه تبلیغاتی موقت با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با آغاز تبلیغات رسمی؛ در معابر، میادین و نقاط پرتردد منطقه از جمله اقدامات این معاونت به منظور نصب پوستر و برچسبهای نامزدها، ساماندهی و توزیع عادلانه فضاهای تبلیغاتی و پیشگیری از ایجاد آشفتگی بصری بودکه با این اقدام نسبت به انتخابات گذشته کاهش آلودگی منظر شهری  قابل توجه ایی را داشتیم.

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 11293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =