آغاز به کار نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی در منطقه ۱۵

نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی جنوب شرق تهران امروز با حضور رییس بهداشت شهرستان ری و شهردار منطقه ۱۵ در بوستان آزادگان شروع به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: با مشارکت مرکز بهداشت ری و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر این مرکز برای ارائه خدمت به شهروندان منطقه ۱۵ و شهروندان مناطق همجوار در بوستان آزادگان به بهره برداری رسید.

به گفته او، دسترسی بوستان از طریق سه بزرگراه امام علی(ع)، امام رضا(ع) و آزادگان از جمله مزیت های این مرکز واکسیناسیون خودرویی در منطقه ۱۵ است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش این مرکز، ۳ کیلومتر خودرو است، افزود: به منظور تسریع روند واکسیناسیون و افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان در امر واکسیناسیون در روزهای شلوغ کاری همزمان ۴ خودرو امکان دریافت واکسن را دارند.

محمدی ادامه داد: استقرار اورژانس به منظور اطمینان از سلامت شهروندان پس از دریافت واکسن و حضور پلیس راهور در جهت هدایت و ایجاد نظم در تردد خودرو ها از جمله تمهیدات اتخاذ شده برای رفاه و رضایتمندی شهروندان در این مرکز است.

برپایه این گزارش؛ مرکز واکسیناسیون خودرویی بوستان آزادگان به آدرس بزرگراه آزادگان، نرسیده به سه راه افسریه، خیابان بوعلی (به سمت مشیریه) پارکینگ بوستان آزادگان، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در تمامی روزهای هفته حتی روزهای پنج شنبه و جمعه آماده خدمت رسانی به شهروندان جنوب شرق تهران است و شهروندانی که تاکنون دوز اول را دریافت و در سامانه جنوب شرق تهران ثبت نام کنند به محض دریافت پیامک، می توانند به این مرکز خودرویی مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید؛ در این مراسم علاوه بر شهردار منطقه و رییس مرکز بهداشت شهرستان ری، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، فرمانده ناحیه مقاومت مالک اشتر و رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۵ حضور داشتند.

۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 11373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =