دسترسی مسیر غرب به شرق خیابان فاطمی ایجاد شد

شهردار منطقه ۶ تهران از طرح بازگشایی و دوطرفه شدن خیابان فاطمی در محدوده خیابانهای بعثت و خیابان جمال زاده در قلب پایتخت خبر داد و گفت : دسترسی مسیر غرب به شرق این خیابان ایجاد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی  منطقه ۶ شهرداری تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ گفت: با توجه به افتتاح بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی مهدی کلینیک از زیرمجموعه های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در آینده ای نزدیک و به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان باقرخان و تسهیل در تردد و دسترسی شهروندان ، طرح ساماندهی جریان ترافیک در این محدوده اجرا شد.

فرهادی ادامه داد: در این طرح و به منظور رفع گره های ترافیکی سطح منطقه نسبت به اجرای اصلاحات هندسی، نصب موانع ارتجاعی، تابلوهای گرافیکی و هدایت مسیر اعم از ترافیکی و هشداری اقدام شد.

شهردار منطقه ۶ افزود: در اجرای این پروژه جدول گذاری، ایجاد جزیره های ترافیکی، کفپوش، ایجاد کانال های عبور عابرین و معلولین، بستر سازی و آسفالت سواره رو، نصب چراغ های راهنمایی رانندگی و خط کشی و اجرای سرعتگاه انجام شد.

فرهادی عنوان کرد: اجرای طرح بازگشایی خیابان فاطمی در تقاطع «بعثت» و دوطرفه سازی این محور در حدفاصل جمالزاده تا بعثت بعنوان یکی از مبادی مهم ورودی منطقه ۶ جهت دسترسی به خیابان فاطمی شرق و بلوار کشاور،باعث کاهش محسوس جریان ترافیک در خیابان باقرخان و روانسازی ترافیک مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران در این محدوده خواهد شد.

۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 11437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =