در زلزله سی سخت شهرداری تهران اولین محموله ها کمکی را فرستاد

شهر:حسین کلانتری گفت: در زلزله سی سخت نیز شهرداری تهران جزو نهادهایی بود که اولین محموله ها را  فرستاد. این نگاه انسان دوستانه، ملی و انقلابی جای قدرشناسی دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز مناطق زلزله زده سی سخت و سیل زدگان سیستان و بلوچستان-  دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰- گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی است که یک درصد جمعیت و وسعت و ۱۰ درصد جنگلها و ۲۰ درصد تولید نفت ایران  را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اقدام شایسته شورای شهر و شهرداری تهران در کمک به سی سخت افزود: شهر سی‌سخت بیشترین شهید را به نسبت جمعیت تقدیم کشور  کرده است و مردم سی سخت در زمان رژیم ستمشاهی نیز  پشتیبان امام خمینی (ره) بودند.

کلانتری ادامه داد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده و  در حوزه های مسکن و بهداشت و درمان بیش از دوبرابر  و در بخش آزادراه ۵ برابر نسبت به ۳۵ سال گذشته  کار شده  است.

او ضمن تقدیر از  زحمات شهرداری تهران، افزود : در تابستان ۹۹ با آتش سوزی منطقه حفاظت شده  مواجه شدیم که شهردار تهران پیگیر این مشکل بود و آمادگی خود را برای کمک اعلام کرد. در زلزله سی سخت نیز شهرداری تهران جزو نهادهایی بود که اولین محموله ها را  فرستاد. این نگاه انسان دوستانه، ملی و انقلابی جای قدرشناسی دارد.

۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 11490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =