مردمی بودن و محبوبیت دو ویژگی حاج احمد متوسلیان

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: حاج احمد متوسلیان در کنار تمام ویژگی های بارز خود نظیر تبحر و قاطعیت دو ویژگی جالب داشت که عبارت بود از محبوبت و مردمی بودن.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار حسن‌ حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در آیین تغییر نام بزرگراه فتح به بزرگراه سردار حاج احمد متوسلیان گفت: خرسندیم در ایام سالگرد ربوده شدن حاج احمد متوسلیان شاهد این نامگذاری و اتفاق مبارک هستیم.

او افزود: حاج احمد موسس اولین یگان سپاه پاسداران در پایتخت و فرمانده تیپ حضرت محمد رسول الله است و امروز مجموعه ای که ایشان ایجاد کرد به یکی از مهمترین سپاه های کشور و پایتخت تبدیل شده است.

سردار حسن زاده با بیان اینکه حاج احمد از ویژگی های برجسته ای برخوردار است، ادامه داد: او فرمانده ای لایق، راهبردی، عملیاتی، قاطع و مقتدر بود که در صحنه های نبرد تصمیمات سخت را به راحتی اتخاذ و اجرا می کرد.

او ادامه داد: امروز بعد از چهل سال مدیریت ها را به سمت مدیریت مردم پایه هدایت می کنیم و بحران ها را با تکیه بر مردم اداره کنیم اما او در همان سالها این الگو را به عینه به اجرا و ارمغان گذاشت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) اضافه کرد: حاج احمد متوسلیان در کنار تبحر، قاطعیت، جدیت و سخت گیری دو ویژگی جالب دیگر دارد که عبارتند از مردمی بودن و محبوب بودن. امروز اگر مدیران این ویژگی ها را به خود اختصاص دهند می توانند به مدیرانی جهادی، انقلابی و مردمی تبدیل شوند.

او در پایان با بیان اینکه این اقدام ارزشمند شهرداری و شورای شهر در انتهای مدیریتشان به عنوان جمع بندی عملکرد، این خدمات را به کام شهروندان شیرین کرد، یادآور شد: هرچند بعد از ۳۹ سال بزرگراه فتح، نام متوسلیان را فتح می کند اما خرسندیم که این اتفاق می افتد، بزرگراهی که سه منطقه تهران را در بر می گیرد.

۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 11851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =