تداوم ترویج پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از تداوم ترویج پویش فرهنگ "ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی " در مجتمع ولیعصر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵؛ اکبر مختاری از آغاز فاز ترویج گری محیط زیست و مدیریت و کاهش پسماند خبر داد و گفت: در موضوع محیط زیست، مدیریت و کاهش پسماند، فعالیت گروه‌های مختلف و بهره‌گیری از الگوهای مصرف کیسه های پارچه ای و تفکیک صحیح پسماند و استفاده از ظرفیتهای جدید برای تحویل پسماند خشک، مشارکت و توسعه فضاهای سبز محیطی و برگزاری فستیوال های محله‌ای با رویکرد توسعۀ ایده های محیط زیستی از جمله هوای پاک، زمین پاک و ... انجام گرفته که در این‌مرحله توزیع کارتن پلاست به شهروندان ساکن در مجتمع ولیعصر جهت تفکیک پسماند از مبدا نیز آغاز شده است.  

او افزود: این کمپین در سه حوزۀ قوانین و حریم خصوصی، همسایگی و مشارکت و محیط زیست با تاکید بر مدیریت و کاهش پسماند اجرا می شود که بر "تغییر رفتار شهروندان"، به منظور ارتقای رفتارهای شهروندی ایشان، متناسب با سبک زندگی در شهرهای جدید و در جهت مسائل و چالش‌ها شهری و اجتماعی تاکید می کند.

در این فاز ۵ رویداد دیگر تا پایان شهریور با موضوعات" محیط زیست با تاکید بر مدیریت و کاهش پسماند "، "قوانین و حریم خصوصی"، "مشارکت و همسایگی" انجام خواهد شد.

۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 11853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =