عرضه بهداشتی دام در مرکز عرضه دام زنده منطقه ۲۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان همزمان با روز عید سعید قربان، جایگاه عرصه دام زنده در منطقه ۲۰ برپاشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ رضا معلم گفت: این مرکز در فضائی به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع، ۵ سالن مخصوص نگهداری دام، یک سالن قرنطینه  و استقرار ۷ گروه ذبح، اکیپ های دامپزشکی و آتش نشانی در خیابان شهید رجایی جنوب به شمال، بعد از پل شهید آوینی، مرکز موتوری سنگین شهرداری منطقه ۲۰ آماده سازی شده و عرضه دام زنده و ذبح گوسفند به صورت بهداشتی با رعایت پروتکل های ابلاغی انجام  شد.

معلم با بیان اینکه به منظور  برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی همه امکانات و ظرفیت ها به کار گرفته شده تا شهروندان با اطمینان خاطر، نسبت به ادای نذورات خود اقدام کنند افزود؛   کلیه دام ها در این مرکز با رعابت اصول بهداشتی و تحت کنترل و معاینات پزشکی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

او اظهار داشت:  با عرضه بهداشتی دام زنده در این جایگاه، از امکان کشتارغیر مجاز، بدون ضابطه توسط افراد غیرحرفه ای که سلامت شهروندان منطقه را به مخاطره می اندازد، پیشگیری شد.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به فضاسازی محیطی شهر به مناسبت عید سعید قربان گفت: فضاسازی ساختمان های اصلی و نواحی، معابر و میادین با نصب و اکران بنر بر روی سازه های فرهنگی به تعداد ١٥ تخته پرتابلی، اکران کلیه طرح ها  در تلویزیون شهری، اهتزاز پرچم های ایران و الوان به تعداد ٢٥٠ تخته و تعداد ٤ پایه پرچم بلند، آذین بندی با ریسه های پارچه ای و نوری به متراژ ۲۲ هزار متر طول و نصب کتیبه های الوان به تعداد ١٢٠ تخته به همین مناسبت انجام شد.

۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 11958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =