استقبال از عید ولایت در گرامیداشت عید سعید غدیر در منطقه ۲۰

با اجرای ویژه برنامه های عیدولایت شهرداری منطقه ۲۰ به استقبال عید سعید غدیر خم و جشن های سالروز میلاد مولی الموحدین علی (ع) می رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه گفت: با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و فضاسازی محیطی، شهرداری منطقه ۲۰ برای گرامیداشت عید ولایت و میلاد فرخنده حضرت امیرالمومنین آماده شده است.

افشار به اجرای آذین بندی معابر و میادین اشاره کرد و گفت :فضاسازی ساختمانهای اصلی و نواحی، معابر و میادین سطح منطقه با نصب ریسه های رنگی و پرچم های مزین به نام مولای متقیان علی(ع)، نصب و اکران بنر بر روی سازه های فرهنگی و اکران کلیه طرحها بر تعداد ٥ دستگاه تلویزیون شهری، اهتزاز پرچم های ایران و الوان و پایه های پرچم بلند، آذین بندی با ریسه های پارچه ای و نوری، نصب کتیبه های الوان، نصب پرچم های رنگی و المانهای نوری از اقدامات انجام شده به مناسبت عید سعید غدیر است.

او اجرای هر خانه یک پرچم، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای سادات، نصب پرچم بر سر در منازل خانواده شهدا و اهدای تمثال شهدای معزز، راه اندازی کاروان خودرویی نور، امید و شهر همراه با اجرای گروه سرود، تواشیح و همسرایی، پخش نواهای مذهبی و مولودی خوانی در معابر و میادین شهر و برپائی استیج موقت فرهنگی هنری و استیج موسیقی را از جمله برنامه های ویژه عید سعید غدیر عنوان کرد.  

 افشار افزود: به همین مناسبت با مشارکت خیرین منطقه کمک های مومنانه در راستای حمایت از نیازمندان در قالب طرح های برکت علوی، عیدانه غدیر و اطعام و نذورات مردمی انجام می شود.

شهردار منطقه تهیه و تولید محتوای فرهنگی متناسب با ایام دهه ولایت و بارگزاری در فضاهای مجازی جهت بهره مندی شهروندان  و فراخوان مجازی برگزاری دومین دوره مسابقه خطبه خوانی غدیر، مسابقه عکاسی و مسابقه غدیر در کانالهای مجازی محلات ۲۰ گانه را از دیگر برنامه های این مناسبت برشمرد.

۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 12023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =