آذین بندی و نورپردازی  شمال شرق پایتخت در دهه ولایت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از زیباسازی شمال شرق پایتخت در دهه مبارک ولایت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مجید رجبی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم در این باره گفت: همزمان با دهه خجسته ولایت که از عید سعید قربان آغاز و تا عید مبارک غدیر ادامه دارد و از آنجا که این دو عید از اعیاد مقدس و ارزشمند دین اسلام به شمار می رود،   این منطقه با اهتزار پرچم های سبز و رنگی و آذین بندی و نورآرایی به استقبال عید ولایت رفت.
او در ادامه گفت: در این راستا براساس شیوه نامه پالت رنگی سازمان زیباسازی حدود ۲۰۰۰ مترطول آذین بندی با ریسه های الوان در معابر و میادین منطقه چشم نوازی می کند.
رجبی افزود: نورآرایی حدود ۸۰۰۰ مترطول از معابر و میادین، تعویض بیش از ۴۰۰ تخته پرچم پایه کوتاه الوان و طرح ایران، تعویض بیش از ۲۰۰ تخته پرچم پایه کوتاه با طرح مصوب و اکران حدود ۳ تخته پرچم پایه بلند طرح ایران از اقدامات انجام گرفته در این دهه به شمار می رود.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این دهه با اکران حدود ۵۵ سازه تبلیغاتی شهر در انتظار عید غدیر خم زیباتر از گذشته به چشم می آید.
رجبی با اشاره به اهمیت این اعیاد در دین مبین اسلام گفت: چنین اقداماتی علاوه بر بالا بردن تقدس اعیاد مذهبی ما، گامی موثر برای یادگیری نسل جوان و اهمیت اعیاد اسلامی ما برای این قشر از جامعه به شمار می رود که امید است با در نظر گرفتن این اولویت ها بتوان قدم خیری در این راه برداشت.

۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 12027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =