غرفه پسماند و ورزش در منطقه ۲ راه اندازی می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: به منظور تشویق شهروندان به مشارکت در تفکیک پسماند ، نخستین غرفه پسماند و ورزش منطقه  راه اندازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، جعفر میرزایی با اعلام این خبر گفت: در تداوم برنامه های مدیریت شهری در اجرای برنامه های تشویقی برای تحویل پسماند خشک، نخستین غرفه پسماند و ورزش منطقه در میدان تیموری  راه اندازی می شود
میرزایی با اشاره به اینکه در این غرفه ،پسماند خشک تحویل گرفته و به جای آن لوازم ورزشی در اختیار شهروندان قرار می گیرد،گفت: با افتتاح این غرفه در صدد هستیم از فرصت ایجاد شده به الگوسازی و فرهنگسازی  تفکیک پسماند بپردازیم .
معاون شهردار منطقه ۲ افزود: با توجه به وجود فضاهای ورزشی در محله تیموری، غرفه ورزش و پسماند در این محل جانمایی شد تا علاقمندان به ورزش،از این ظرفیت بهره مند شوند.
میرزایی راه اندازی مرکزگلماند را از دیگر برنامه های تشویقی در تفکیک پسماند برشمرد و گفت:امید می رود باره اندازی این  مراکز و اخذ پسماندهای خشک شهروندان در ازای گل و وسایل ورزشی،میزان مشارکت شهروندان افزایش یابد. 
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲  ادامه داد:  طرح کاپ به عنوان یکی از الگوهای موثر در حفاظت از محیط زیست در شهر تهران در حال اجرا است که در این طرح مشارکت شهروندان بسیار قابل اهمیت است و بدین منظور همزمان با برنامه های آموزشی، فعالیت های فرهنگی و تشویقی نیز اجرا می شود.

۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 12029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =