آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی پایتخت؛ از چهارشنبه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از جانب مدیریت شهری و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران فرآیند واکسیناسیون رانندگان هر دو بخش عمومی و خصوصی شرکت واحد از چهارشنبه-٦ مرداد- آغاز می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهندس محمود ترفع از انجام واکسیناسیون در سالن ورزشی توقفگاه سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد خبر داد و افزود: به این منظور، پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته و تجهیز فضاهای در نظر گرفته شده به امکانات و ملزومات مورد نیاز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.
او با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون با حضور و نظارت نماینده وزارت بهداشت توسط شرکت واحد اجرا می‌شود،  اظهار کرد: رانندگان اتوبوس با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با انبوه مسافران در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و انجام واکسیناسیون این عزیزان می‌تواند در ایمنی و عدم ابتلای این عزیزان به بیماری بسیار موثر باشد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد چگونگی انجام روند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس توضیح داد: فهرست دریافت‌ واکسن بر اساس سن رانندگان تهیه شده و از فردا فرآیند واکسیناسیون به ترتیب از مسن‌ترین رانندگان آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به انجام واکسیناسیون کل رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام شود. شایان ذکر است با توجه به پیش بینی و اقدامات انجام شده واکسیناسیون بخشی از رانندگان تاکسی هم در این مرکز انجام خواهد شد.

۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 12037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =