واکسیناسیون ۴۵ هزار راننده تاکسی در دو هفته انجام می‌شود

شهر: به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ روزانه میانگین دو تا سه هزار راننده تاکسی در پایتخت واکسینه خواهند شد.

محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با شهر، با بیان اینکه چهار مرکز در شهر تهران برای واکسیناسیون رانندگان تاکسی مشخص شده است، اضافه کرد: اسامی این مراکز عبارتند از بوستان ولایت، ساختمان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه واقع در چهارراه کالج، توقف‌گاه اتوبوسرانی طرشت و مرکز رفاهی تاکسیرانان در منطقه ۱۵.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مراکز افزایش خواهند یافت، گفت: امکان افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون وجود ندارد چرا که توزیع واکسن با محدودیت‌های جدی مواجه است.

روشنی ضمن اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی شهر تهران از چهارم مرداد، بیان کرد: در چهارم مرداد ۶۰۰ نفر و پنجم مرداد هزار نفر در بوستان ولایت و ۵۰۰ نفر در مرکز رفاهی تاکسیرانان واکسیناسیون شده‌اند. امروز هم تعداد افراد برای واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل این سازمان ضمن اظهار امیدواری برای واکسیناسیون روزانه میانگین دو تا سه هزار راننده تاکسی، گفت: اگر همین روند با همین سرعت پیش رود حدود ۱۲ روز آینده ناوگان تاکسیرانی واکسیناسیون خواهند شد.

او ضمن اشاره به جمعیت ۷۸ هزار نفری ناوگان تاکسیرانی، گفت: حدود ۴۰ تا ۴۵ هزار راننده تاکسی واکسیناسیون خواهند شد. علت این مابه‌التفاوت این است که شماری از جمعیت کل ناوگان بیش از ۵۷ سال سن دارند و براساس پروتکل‌های بهداشتی واکسیناسیون شده‌اند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ نفر از رانندگان تاکسیرانی را زنان تشکیل می‌دهند.

۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 12046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =