افزایش سرانه ۱۰۵۰ متر مربعی سرانه فضای سبز منطقه ۵

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از مراحل پایانی پروژه بوستان باغ ایرانی واقع در خیابان الهی خبر داد و گفت: بوستان باغ ایرانی که تلفیقی از بافت سنتی ایرانی و فضای شهری کنونی است از پروژه های توسعه محلی منطقه ۵ است که به افزایش سرانه فضای سبز منطقه کمک می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری شهردار منطقه گفت: پروژه بوستان باغ ایرانی از اواخر سال گذشته در دوفاز کلید خورد که بخشی به بازسازی فضای سنتی و بخش دیگر ساخت امکانات جدید برای این باغ بود.

کلهری افزود: این باغ با مساحت ۱۰۵۰ مترمربع جهت افزایش سرانه فضاهای سبز و همگانی به عنوان پروژه توسعه محلی به درخواست شهروندان به اجرا درآمد.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: در بخشی از این باغ یک دیوار کاهگلی قدیمی وجود داشت که سعی شد به همین شیوه این دیوار بازسازی شده و حال و هوای سنتی خود را حفظ کند.

او افزود: هم اکنون با پایان یافتن پیاده رو سازی و اجرای اجرکاری باغچه ها و اجرای نمای کاهگلی دیوار باغ می توان به پیشرفت ۹۵درصدی پروژه اشاره کرد که در این راستا احداث سرویسهای بهداشتی، پله ها و رمپ ها نیز در مرحله پایانی بوده و این پروژه به زودی قابل بهره برداری است.

۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 12056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =