نصب کاشی‌های منقش به احادیث در پلاک های منطقه ۸

همزمان با عید غدیر خم و به مناسبت دهه امامت و ولایت، از مادر شهیدان نادعلی در منطقه۸،تقدیر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، مسعود رنجبریان شهردار منطقه با حضور در منزل مادر شهیدان نادعلی که طبخ و توزیع بخشی از اطعام علوی را نیز بر عهده داشت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و پاسداشت نام و یاد آن ها، از صبر و فداکاری مادر شهیدان تجلیل کرد و گفت: مادران شهدا اسوه های صبر و استقامت و از خود گذشتگی هستند. همچنین در این دیدار مادر شهیدان نادعلی تربت پاک امام حسین«ع»را به شهردار منطقه تقدیم کرد.

نصب نگاره منقش به حدیث امام رضا(ع) در پلاک های۱۱۰

مسعود رنجبریان در ادامه با اشاره به نصب ،کاشی‌های منقش به حدیث امام رضا(ع)افزود: با شناسایی ٣۶ پلاک با شماره ١١۰، کاشی‌های منقش به حدیث امام رضا(ع) با مضمون« لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی بِشُروطِها وَ أنَا مِن شُروطِها»در روز عید غدیر سر در منازل نصب شد.

طبخ و توزیع ۸هزار وعده غذای گرم

شهردار منطقه ۸ درباره طبخ و پخش ۸هزار وعده غذای گرم نیز گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر، اجرای طرح اطعام نیازمندان تحت عنوان اطعام علوی بود به همین سبب تعداد ۸هزار غذای نذری طبخ و هم زمان با این عید فرخنده در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

رنجبریان درباره سایر برنامه های برگزارشده افزود: برپایی موکب‌های غدیر همراه با پخش مولودی در وصف حضرت علی(ع) و ارائه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ،برگزاری جشن های خیابانی در محلات ۱۳گانه، با مشارکت هیئت‌های مذهبی، مساجد و شورایاران با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار و با استقبال پر شور شهروندان منطقه ثامن روبرو شد.

۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 12077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =