با سربلندی از مجموعه مدیریت شهری خارج می شویم

شهر: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران وقتی خدماتی ارائه می دهد قطعا در ارتباط با مردم است و مرکز ارتباطات نیز می تواند این ارتباط را مدیریت کند. گرچه در این دوره شهرداری با یک کاهش درآمدی مواجه شد؛ اما  خوشحالیم با سربلندی از مجموعه مدیریت شهری خارج می شویم.

به گزارش خبرنگار شهر، غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، سه شنبه- ۱۲ مرداد ۱۴۰۰- در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شهرداری تهران (دورنگاه ارتباطات ) گفت: واقعیت این است زمانی که وارد مجموعه ارتباطات شهرداری شدم فکر می کردم مسئولیتی است در کنار کارهای دیگر، اما این مسئولیت متفاوت بود. 

او ادامه داد: در مشاغل دنیا وقتی فعالیت های روابط عمومی بررسی می شود، جزو مشاعل پر زحمت است چون شهرداری الزاماتی دارد که وقت زیادی را می طلبد. با این حال با وجود کرونا لازم دانستیم که این جلسه برگزار شود. این جلسه باید حضوری برگزار می شد  چون به صورت مجازی نمی شد.

 رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران عنوان کرد: در تئوری های سازمان، ارتباط با محیط لازم است. چون اولویت های مهمی مطرح است، باید با محیط ارتباط بگیریم و با محیط سازگار شویم‌. 

او گفت: شهرداری تهران وقتی خدماتی ارائه می دهد قطعا در ارتباط با مردم است و مرکز ارتباطات نیز می تواند این ارتباط را مدیریت کند. گرچه در این دوره شهرداری با یک کاهش درآمدی مواجه شد؛ اما  خوشحالیم با سربلندی از مجموعه مدیریت شهری خارج می شویم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: توسعه پایدار شهر، کاهش فروش تراکم، پایداری محیط زیست، توجه به حمل و نقل عمومی و توسعه اجتماعی همه از  برنامه های نامزد های شهرداری تهران است که همه از دست آوردهای شهروندان است.

او افزود: در مرکز ارتباطات دست آوردهای خوبی داشتیم. مثلا در بخش تبلیغات و انتشارات بیش از ۵۰ عنوان انتشار و همچنین کمپین داشتیم. در حوزه رسانه و ارتباطات با رسانه های جریان اصلی هم کارهای بزرگی انجام شد که به سرمایه شهرداری تهران تبدیل می‌شود. 

محمدی بیان کرد: در گزارش‌ها عملکرد استودیو شهر بررسی شد و از لحاظ کمی و کیفی برتر بودیم و بخش عمده ای از رسانه ها از  محتوای شبکه شهر اسفاده می کردند.

او با بیان اینکه اخیرا در سازمان پسماند  با همکاری U.N.D.p حدود ۶۰۰ هزار دلار سرمایه جذب شد، توضیح داد: در حوزه روابط عمومی، بخش تشریفات با شرکت پیام رسا همکاری خوبی داشت و همه چیز به خوبی انجام و ۱۲۰‌ برنامه به خوبی برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری تهران بیان کرد: کتاب نقشه راه روابط عمومی‌ یک کتاب است درباره روابط عمومی شهرداری تهران با تمرکز بر اینکه  کسی که وارد روابط عمومی شهرداری می‌شود، چه وظایفی دارد.

محمدی عنوان کرد:  گزارش های شهرداری نشان می دهد که نزدیک به ۵۰۰ قرارداد شامل کمپین و ارتباط با تلویزیون و رسانه ها در این دوره منعقد شده است‌.

مشاور شهرداری تهران، اتفاق اصلی  در این دوره را ریل گذاری برای ادبیات جدید در مدیریت شهری دانست و افزود: یعنی نگاه به شهر تغیبر کند، امروز مردم چه مطالباتی دارند و چه تصوری از شهر دارند. در مرکز ارتباطات ما به ادبیات جددیدی رسیدیم که نشان می دهد مردم به دنبال کیفیت زندگی در شهر هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: در این دوره ما به مدیران داخل شهرداری تهران اتکا کردیم، کسانی که در شهرداری بودند و در این دوره ما از همین نیرو ها استفاده کردیم. سایر دوستان در مرکز یا نیروی بخش های مختلف شهرداری بودند یا از بقیه رسانه ها وارد شدند.
او ادامه داد: حضور خانم ها و جوان شدن پنجره شهرداری در حوزه ارتباطات از اتفاقات مهم این دوره بود و تعدادجوان ها افزایش پیدا کرد و این خیلی ارزشمند است. 

محمدی اظهار کرد: رویکرد ما سیاسی نبود و تلاش این بود که حرفه ای برخورد کنیم‌.خوشحالم از این که این دوره با آرامش برگزار شد.

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 12220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =