آغاز برنامه های ماه محرم در منطقه ۱۵ از جمعه

شهردار منطقه ۱۵ در شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه که‌ به صورت برخط برگزار شد از آغاز برنامه های ماه محرم در منطقه ۱۵ از روز جمعه خبر داد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت قرار داریم گفت: به منظور پاسداشت ارزش‌ها و مناسبت‌های مذهبی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و لزوم رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان بخصوص سوگواران اباعبدالله الحسین (ع)، تلاش ما براین است که با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود همراه و همگام با مردم عمل کنیم.

او با اشاره به تداوم پیک پنجم کرونا و همچنین وضعیت نامناسب بیماری در کشور گفت: با توجه به قدرت بالای سرایت ویروس، برنامه های عزاداری طبق اعلام ستاد ملی کرونا  برگزار می شود.

محمدی در ادامه به سیاهپوش شدن معابر منطقه از روز جمعه اشاره کرد و گفت: منطقه برای ورود به ماه محرم و مراسم تعزیت اباعبدالله آماده می شود.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه بر استمرار نگهداشت شهر به ویژه در ایام محرم تاکید کرد و از نواحی خواست در این ایام با شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 12242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =