انتظارات از دوره جدید با در نظر گرفتن محدودیتها و بحرانها تعدیل شود

شهر: رییس پیشین شورای شهر تهران گفت: انتظارات از دوره جدید شورای شهر تهران باید منطبق با واقعیت ها و در نظر گرفتن محدودیت ها و بحران های فعلی کشور باشد.

 به گزارش شهر به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی رییس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تحلیف ششمین دوره شورا ضمن تبریک آغاز دوره مسئولیت مدیریت شهری جدید گفت: شورای ششم و همین طور دولت سیزدهم امروز در شرایط دشوار اقتصادی و اجتماعی تحلیف و فعالیت خود را آغاز می کنند.

او ادامه داد: همانطور که دولت و شورای قبلی، می خواستند در ارزیابی عملکرد و قضاوت درباره آنها، شرایط و مشکلات خاص چهار سال گذشته در نظر گرفته شود، منصفانه است انتظارات از دوره جدید نیز با واقع بینی و در نظر گرفتن محدودیتها و بحرانهای فعلی کشور تعدیل شود و به سختی کار دوستان جدید توجه شود.

رییس پنجمین دوره شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف و مشخص است و بصورت مکتوب نیز در روزهای آینده در معرض بررسی و نقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت گفت: امیدوارم نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران گردد.

هاشمی رفسنجانی افرود: مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی و اجتماعی و بویژه اجرای تذکرات و رفع نگرانی های رهبر انقلاب بود و ایجاد شفافیت بود، که امیدواریم تداوم یابد و مهمترین کاستی، عدم تامین تجهیزات حمل و نقل عمومی بود که امیدواریم با هماهنگی و یکدستی که بین مجلس، دولت، شورا و سایر دستگاههای حاکمیتی در این دوره وجود دارد، این کاستی جبران گردد.

هاشمی رفسنجانی  افزود: رویه ای که بنده شخصا از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش و تخریب عملکرد دوره های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود، چرا که تخریب و دعواهای سیاسی بین مسئولان را تضعیف اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی کلیت نظام می انجامد و امیدواریم که در دوره جدید نیز با نگاهی مثبت و سازنده، انباشت تجربه و دانش در مدیریت شهری، کارامدی آن را افزایش دهد.

۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 12261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =