اداره امور بانوان حراست کل شهرداری تهران آغاز به کار کرد

مشاور شهردار و رئیس حراست کل از آغاز به کار اداره امور بانوان حراست کل شهرداری تهران با هدف صیانت و حفظ تکریم ایشان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی حراست کل، مهدی کرمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از پرسنل شهرداری تهران همکاران خانم هستند و لازم است در راستای تکریم و صیانت از جایگاه ایشان امور مربوطه به صورت ویژه پیگیری و بررسی شود، اداره امور بانوان حراست کل با هدف صیانت و حفظ تکریم ایشان راه اندازی شد که همکاران خانم ما آماده اند به صورت تخصصی موضوعات و دغدغه های ایشان را پیگیری کنند. 

رئیس حراست کل گفت: یکی از اهداف مهم در تشکیل این اداره، ایجاد یک فضای امن و قابل اعتماد برای بانوان شاغل در شهرداری تهران بود که این قشر مهم و تاثیرگذار شهرداری تهران، بتوانند راحت و بی دغدغه موضوعات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه مطرح کنند. 

کرمی با بیان اینکه همواره سعی بر این بوده است که بتوانیم این فضا را برای همکاران خانم شهرداری تهران ایجاد کنیم، ادامه داد: این اداره که ذیل معاونت حفاظت پرسنلی حراست کل تشکیل شده است، به صورت تخصصی و ویژه موضوعات بانوان همکار را با تاکید بر رعایت شان و جایگاه آنها، در محیطی با حضور همکاران خانم بررسی و در کمترین زمان نتیجه را اعلام می نماید.

گفتنی است همکاران محترم خانم در تمامی سطوح و بخش های مختلف شهرداری تهران می توانند به صورت مستقیم به اداره امور بانوان واقع در ساختمان ستاد حراست کل مراجعه یا با شماره تلفن اختصاصی 55040770 به صورت مستقیم تماس بگیرند. 

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 12319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =