شهرداری تهران حد و مرزی برای همکاری با دولت و ستاد ملی کرونا قائل نیست

شهر: سرپرست شهرداری تهران گفت: شرکت شهر سالم شهرداری تهران به عنوان رابط شهرداری با ستاد کرونا همکاری می کند و این همکاری ها همانند گذشته در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسون کرونا- شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰- در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه شهرداری تهران هیچ حد و مرزی برای همکاری با دولت و ستاد ملی کرونا به ویژه ستاد استان تهران قائل نیست و تمام امکانات موجود در مجموعه مدیریت شهری در خدمت این ستاد است. 
 او افزود: شرکت شهر سالم شهرداری تهران به عنوان رابط شهرداری با ستاد کرونا همکاری می کند و این همکاری ها همانند گذشته در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
به گفته جاوید این مرکز واکسیناسیون نمونه ای از این همکاری هاست که دو وجه شهروندان منطقه ۱۶ و کارکنان شهرداری تهران را برای واکسیناسیون در نظر دارد.
سرپرست شهرداری تهران با بیان اینکه واکسیناسیون از امروز و قبل از افتتاح رسمی آغاز شده و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این مرکز ظرفیت دو هزار تزریق در روز  را دارد که نیمی از آن به شهروندان و نیمی دیگر به کارکنان شهرداری تهران اختصاص دارد.

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 12437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =