واکسیناسیون همه کارکنان مجموعه شهرداری تا یک ماه آینده

شهر: مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: تا یک ماه آینده همه کارکنان شهرداری از کارگر خدماتی شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا مجموعه‌های مدیریتی و ستادی واکسینه می شوند.

حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حاشیه افتتاح مرکز شماره ۲ اجرای طرح واکسیناسیون کرونا به خبرنگار شهر گفت: با توجه به دستور و تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار دادن واکسیناسیون، شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز تصمیم گرفت این خدمات را به کارکنان شهرداری و شهروندان تهرانی به ویژه در بخش جنوبی شهر ارائه دهد و امروز دومین مرکز این شرکت در ساختمان شماره ۲ شورای اسلامی افتتاح شد.

او افزود: این مرکز ظرفیت واکسینه کردن حداقل هزار نفر از کارکنان شهرداری و سایر شهروندان اطراف این مجموعه را دارد. واکسینه کردن کارکنان شهرداری به جهت ارتباط آنها با شهروندان که سلامت آنها را با سلامت شهروندان مرتبط می کند، مهم و ضروری است.

چوبینه ادامه داد: هدف اصلی ایجاد این مرکز واکسینه کردن کارکنان ستادی خیابان بهشت است و بعد از  واکسیناسیون این افراد می توان با همکاری با وزارت بهداشت افراد و موارد خاص شهروندان نیز در این مجموعه واکسینه شوند.

مدیر عامل شرکت شهر سالم درباره واکسیناسیون سایر کارکنان شهرداری تهران عنوان کرد: شرکت شهر سالم مرکز بزرگی با ۲۰ سایت و ظرفیت واکسیناسیون روزانه دوهزار نفر در  منطقه ۱۶ ایجاد کرده که کارکنان شهرداری و شهروندان در آن واکسینه می شوند.

او با بیان اینکه تا یک ماه آینده همه کارکنان شهرداری واکسینه می شوند، گفت: همه کارکنان از کارگر خدماتی شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا مجموعه‌های مدیریتی و ستادی شامل واکسیناسیون می شوند و اولویت بندی در این زمینه وجود ندارد چرا که یک‌ نیروی خدماتی شاید در معرض خطر بیشتری قرار داشته باشد و از نظر انسانی نیز همه افراد در یک طبقه قرار دارند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، سینوفارم واکسنی است که در این مرکز استفاده می شود، البته قرار است که دانشگاه علوم پزشکی واکسن برکت نیز در اختیار ما قرار دهد و چند دوز واکسن آسترازنکا نیز برای موارد خاص و سنین بالاتر تهیه خواهد شد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 12499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =