ارجاع پرونده آهن مکان به کمیسیون ماده ۷۷

در جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۲۰ که با حضور شهردار و اعضای تخصصی برگزار شد، ارجاع پرونده آهن مکان به کمیسیون ماده ۷۷ مصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه با اشاره به اهمیت کسب درآمدهای پایدار برای توسعه شهری و پاسخگویی به شهروندان مبنی بر اینکه درآمدها و عوارض پرداختی ایشان در کدام پروژه ها و طرح ها هزینه می شود گفت: واحدهای اجرای احکام و حقوقی، نمادهای اقتدار شهری برای تحقق درآمدها و شناسایی درست منابع درآمدی هستند و باید ضمن اجرای قانون به اخلاق حرفه ای نیز پایبند باشند.

افشار افزود: تحقق ۸۴ درصدی درآمدهای نقد منطقه ۲۰ در هفته بیست و سوم مالی نشان از اعتماد و همراهی شهروندان به مدیریت شهری و در عین حال تلاش همکاران منطقه است.

او اظهار داشت: به منظور تسهیل ارائه خدمات برای تسریع در توسعه و ایجاد ناحیه صنعتی شمال ری، دفتر تسهیلگری سازمان نوسازی در بافت صنعتی شمال به زودی ایجاد خواهد شد تا در این خصوص با محوریت سازمان نوسازی اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار منطقه با اشاره به ۶ پروژه تجمیعی نوسازی در محله نفرآباد گفت: اقدامات لازم با سرعت برای صدور جواز و تشکیل پرونده های مربوطه در حال انجام است و به زودی شهروندان صبور محله نفرآباد شاهد ارتقای کیفیت زندگی در این محور خواهند بود.

افشار با اشاره به پیگیری های مستمر برای رسیدگی به پرونده آهن مکان بیان کرد: طی پیگیری وصول عوارض رای قطعی سال ۹۸ و عدم اجرای رای و واریز مطالبات توسط این مجموعه پرونده به کمیسیون ماده ۷۷ ارجاع تا حقوق شهر و شهروندان تعیین و تکلیف شده و اخذ شود.

۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 12575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =