بیش از هزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری مترو دوز دوم‌ واکسن‌خود را دریافت کردند

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیش هزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی دو روز دوز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه از روز سه شنبه دوم شهریورماه با آغاز رسمی مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بیش از هزار نفر واکسینه شدند گفت: طبق برنامه ریزی با تهیه اطلاعیه و ارسال پیامک روزانه به بیش از پانصد نفر از پرسنل شهر زیرزمینی فراخوان داده می شود تا برای تزریق دُز دوم واکسن مراجعه کنند.

او ادامه داد: همچنین آن تعداد از همکارانی که به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده بودند نیز در این روزها واکسینه می‌شوند.

نظری از آغاز واکسیناسیون مرحله دوم رانندگان تاکسی از روز شنبه ششم شهریور ماه همراه با کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خبر داد و گفت: این مهم همانند مرحله اول واکسیناسیون در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام می‌شود.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده به سایر بخش هایی که دُز اول واکسن را در این مرکز دریافت کرده اند نیز فراخوان داده می‌شود.

 مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطر نشان کرد روز پنجشنبه و جمعه واکسیناسیون انجام نمی‌شود.

گفتنی است در مرحله اول واکسیناسیون بیش از ۱۴ هزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی ده روز واکسینه شدند.

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 12595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =