اجرای رزمایش کمک مومنانه مقابله با شیوع کرونا در منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه طرح شهید سلیمانی در مقابله با شیوع موج پنجم ویروس کرونا با حضور فرمانده سپاه تهران بزرگ، نیروی انتظامی و جمعی از خیرین وسازمان های مردم نهاد این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی شهردار این منطقه با بیان این مطلب گفت: با توجه به موج‌پنجم کرونا و دستورات اکید مقام معظم رهبری، رزمایش همدلی طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا ویژه خانواده های کم برخوردار و خانواده های درگیر با این بیماری، با همکاری سپاه تهران بزرگ، بسیج شهید مطهری و سازمان های مردم نهاد این منطقه اجرا شد.

او خاطر نشان کرد: در این رزمایش که در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد، بسیج مردمی، خیرین، سازمان های مردم نهاد با تهیه اقلام بهداشتی، خوراکی و جهیزیه و با همکاری داوطلبانه گروه جهادی پیک موتوری شهید سلیمانی با مراجعه به درب منازل نیازمندان اقدام به توزیع اقلام مذکور می‌کنند.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه این رزمایش در دومحور معیشت و سلامت عملیاتی می شود، اضافه کرد: اقدامات اثرگذاری با همکاری شهرداری این منطقه، سپاه تهران بزرگ و خیرین محلی انجام شده که در یک بازه زمانی مشخص و در راستای کاهش تلفات و ارائه کمک های معیشتی به خانواده های کم برخوردار و درگیر بیماری، بسته های معیشتی در میان نیازمندان توزیع می شود.

حاجوی با بیان اینکه بحث معیشت و کمک های مومنانه یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است، ابراز امیدواری کرد: با غربالگری کامل سطح‌محلات و با کمک گروه جهادی و داوطلبانه بسیج مردمی در طرح شهید قاسم سلیمانی امیدواریم بتوانیم ذره کوچکی از نیازمندی های محرومین و آسیب دیدگان کرونا را برطرف کنیم.

 رزمایش همدلی و کمک مومنانه طرح شهید سلمیانی با حضور فرمانده سپاه تهران بزرگ، شهردار منطقه ۷ و جمعی از فرماندهان و بسیجیان سازمان های دولتی و خصوصی در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شد.

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 12617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =