آغاز واکسیناسیون ۹۷۳ پرسنل  شهرداری منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری این منطقه خبر داد و گفت: با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، واکسیناسیون کارکنان شهرداری منطقه که جزء مشاغل پرخطر به حساب می آیند، از روز پنج شنبه چهارم شهریور ماه آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه افزود: با توجه به نوع فعالیت کارکنان شهرداری، واکسینه شدن کارکنان و موضوع سلامت آنان از دغدغه های اصلی مدیریت شهری به شمار می رفت.

شهردار منطقه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون منابع انسانی و تلاشهای شهرداری تهران در فراهم کردن این بستر و عملیاتی شدن آن خاطر نشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و اعلام ستاد مرکزی شهرداری تهران، واکسیناسیون ۹۷۳ پرسنل شهرداری منطقه طبق هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی آغاز شد و تعداد ۳۰۰ نفر از کارکنان این منطقه به مرکز واکسیناسیون بعثت جهت تزریق دز اول واکسن معرفی شدند.

به گفته او؛ اسامی تعداد ۴۰۰ نفر نیز روز سه شنبه نهم شهریور ماه جهت تزریق واکسن اعلام و جهت واکسیناسیون به مرکز بعثت اعزام خواهند شد.

شهردار منطقه یادآور شد: زمان در نظر گرفته برای انجام واکسیناسیون کارکنان به آن ها اعلام می گردد و با هماهنگی های انجام شده تا واکسینه شدن تمامی کارکنان رسمی و قرادادی، این روند ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، کارکنانی که روز پنج شنبه برای دریافت واکسن به مرکز اعلامی مراجعه کردند، از برنامه ریزی انجام شده و همچنین سازماندهی روند واکسیناسیون که بدون ازدحام و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام پذیرفت، ابراز رضایت کردند.

۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 12634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =