واکسیناسیون پرسنل فاوای شهرداری تهران

در راستای کاهش احتمال ابتلا و انتقال بیماری کووید-۱۹ تاکنون واکسیناسیون ۵۱۱ نفر از پرسنل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران طی چهار مرحله به انجام رسیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، افزایش نگران‌کننده‌ی تعداد مبتلایان به کویید ۱۹ در سال گذشته سبب شد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گام نخست، سیاست‌های دورکاری را برای ۷۰ درصد پرسنل این سازمان اعمال کند تا بدین‌ترتیب حفظ سلامتی منابع انسانی در اولویت قرار گیرد.

بر اساس گزارش امور مدیریت HSE سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، تلاش شد سازمان فاوا به دلیل خدمات‌دهی برخط و آنلاین و همچنین پشتیبانی از سامانه‌های شهرداری تهران در اولویت واکسیناسیون قرار گیرد.

بدین‌ترتیب با هماهنگی شرکت شهر سالم به عنوان مجری، از تاریخ ۲۷ مردادماه سال جاری در نخستین دوره، ۱۷۰ نفر شامل کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، دیابت، فشار خون بالا، نقص در سیستم ایمنی، بیماری کلیوی، آسم، BMI بالا و غیره و کارکنان بالای ۵۰ سال،کارکنان انتظامات و کارگران خدمات واکسینه شدند.

در دومین دوره از واکسیناسیون در تاریخ ۳۰ مردادماه سال جاری، کارکنان واحدهای سازمان که بیشترین ارتباط حضوری با واحدهای خدمات گیرنده، شهروندان و همکاران دیگر را دارند در اولویت قرار گرفتند که شامل ۱۴۹ نفر شدند. این گزارش حاکی از آن است که تاکنون تعداد ۱۹۱ تن از پرسنل، دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

تاکنون بر اساس زمان‌بندی انجام شده، دوز دوم واکسن برای افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند، لحاظ شده است و طبق تاریخ‌های اعلام شده، پرسنل باقیمانده نیز، دوز دوم واکسن را دریافت خواهند کرد.

۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 12661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =