دوز اول واکسیناسیون کارکنان منطقه ۲۰ تکمیل شد

شهردار منطقه ۲۰ گفت: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان، تا کنون ۵۷۷ نفر از کارکنان این منطقه واکسینه شده اند.

به گزارَش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار با اشاره به اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ کارکنان مناطق اظهار داشت: در راستای ارتقاء سلامت پرسنل تا کنون از مجموع ۸۶۱ نفر از همکاران این منطقه، ۵۷۷ نفر واکسینه شده اند و ۲۷۰ نفز نیز به علت تزریق واکسن در نوبت های قبلی، گذراندن دوران نقاهت و مشکوک بودن به بیماری کرونا واکسینه نشده اند.

افشار در حاشیه بازدید مسئولین شهری شهرری از مرکز واکسیناسیون شهید مدرس و بررسی روند اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، گفت: در حال حاضر ۳ مرکز واکسیناسیون کووید۱۹شامل دو مرکز ثابت در ورزشگاه شهید مدرس و مجموعه ورزشی وحدت اسلامی و یک مرکز خودرویی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در این منطقه فعال است.

او با بیان اینکه این مراکز به منظور تسهیل انجام واکسیناسیون گروه های هدف در پایتخت راه اندازی شده است افزود: سوله ورزشی وحدت اسلامی با استقرار ۵ ایستگاه واکسینه و یک ایستگاه اورژانس و مجموعه ورزشی مدرس با استقرار ۷ ایستگاه واکسینه و یک ایستگاه اورژانس از ۲۸ اردیبهشت ماه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرری همه روزه و براساس گروه های سنی به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

افشار اظهار کرد: با اولویت بندی گروه های سنی و اقشار آسیب پذیر روند واکسیناسیون در این ۳ مرکز ادامه دارد و تا کنون ۱۰۴ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

شهردار منطقه گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا در حال حاضر در دو شیفت صبح از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳ و عصر ۱۴ تا ۱۷ پذیرای شهروندان بر اساس رده بندی گروه های سنی است و روزانه ۲۱۰۰ دوز تزریق در آنها انجام شود.

این گزارش حاکی است حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهرری، ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، توکلی فرماندار شهرستان ری، فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ و صدرائی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرری به منظور بررسی روند اجرای واکسیناسیون کرونا از مرکز واکسیناسیون شهید مدرس بازدید کردند و به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان، از پرستاران زحمتکش فعال در این مجموعه تجلیل کردند.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 12713

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =