بازدید اعضای شورای شهر از پروژه های سازمان مدیریت پسماند

شهر: اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از پروژه های سازمان مدیریت پسماند و مجتمع پردازش آرادکوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی، رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر به همراه سوده نجفی و مهدی بابایی نایب رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری از اقدامات سازمان مدیریت پسماند بازدید کردند.

در این بازدید مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند درباره اقدامات صورت گرفته در این سازمان توضیحاتی به اعضای شورای شهر ارائه کردند.

اعضای شورای شهر در ابتدا از ایستگاه میانی کوهک واقع در منطقه ۲۲ که در حال احداث است بازدید کردند. پس از آن با حضور در مرکز پسماند حجیم نیز در جریان روند اقدامات مدیریت پسماند در این مرکز قرار گرفتند.

اعضای شورای شهر در مرکز آرادکوه در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند و پس از حضور در سایت زباله های بیمارستانی از پرسنل این سایت تقدیر و تشکر کردند. از سوی دیگر اعضای کمیسیون سلامت شورای شهر از دستگاه زباله سوزی که برق تولید می کرد نیز بازدید کردند.

مجتبی یزدانی درباره آمادگی معاونت خدمات شهری با توجه به شروع بارندگی ها توضیح داد: در سازمان مدیریت پسماند در راستای هوشمند سازی جهت برف روبی و پیشگیری از آبگرفتگی موقع بارندگی به دوربین های شهری متصل شده است. از سوی دیگر خودروهای جمع آوری زباله نیز به جی پی اس مجهز شده و مشخص است که چند ساعت کار کرده است.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کد خبر: 12721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =