قرعه کشی مسابقات فوتبال جام «حرف و مشاغل» پایتخت برگزار شد

مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال ششمین دوره جام «حرف و مشاغل» با حضور عادل فردوسی پور و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، عادل فردوسی پور در نخستین نشست خبری و در مراسم قرعه کشی این مسابقات گفت: تجربه برگزاری مسابقات را در دوره ها و سال های قبل داریم و امیدواریم ششمین دوره مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

او با بیان‌ اینکه به دلیل برگزاری این  مسابقات علارقم‌ بسیاری از انتقاد ها ، یکی از بی مشکل ترین مسابقات را برگزار کردیم، اظهارکرد:‌ در دوره قبل در هر جایی که مشکلی پیدا می کردیم، حمایت صد در صدی سازمان ورزش شهرداری تهران را احساس میکردیم ، این در حالی است که در سال گذشته در شرایطی این دوره را برگزار کردیم که تنها مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برگزار می شد.

 امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: سازمان ورزش در شهر تهران وظیفه فعالیت در حوزه ورزش شهروندی را برعهده دارد  و در واقع با مردم پایتخت زندگی می کند. جام «حرف و مشاغل» از معتبرترین جام های کشور است و شهرداری تهران بودجه ای را برای این مسابقات در نظر گرفته است. 

لازم به ذکر است که این دوره نیز مانند سال گذشته با یاد بود شهدای سلامت برگزار می شود و این رقابت را بازیکنان فوتبال کشور در تیم های مختلف دنبال می کنند.

 در مجموع ۱۲ تیم رقابت های امسال را تشکیل می دهند که در مقایسه با سال گذشته که ۱۰ تیم  حضور داشتند، ۲ تیم به این رقابت ها اضافه شده اند. آغاز مسابقات تا ۲  هفته آینده انجام میشود.

۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 12732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =