امیدوارم خدمتگزاری سرلوحه مرام ما باشد

شهر: رییس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدورای کرد که همانند امام راحل سرلوحه مرام ما هم راه خدمت و خدمتگزاری باشد و در این راه موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، یکشنبه- ۱۴ شهریور ۱۴۰۰- در ابتدای نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایام محرم را مجددا تسلیت عرض می کنم. انشاالله بهره لازم را از این ایام برده باشید. البته با وجود بیماری کرونا مراسم عزاداری به شکلی که می خواستیم برگزار نشد اما در هر صورت عزاداران حسینی ارادت و عشق خود را نشان دادند و انشاءالله بتوانیم در اربعین زائر واقعی باشیم.

او بیان کرد: هر چه قدر زمان بگذرد به اهمیت عاشورا و محرم و بزرگداشت یاد و نام سید الشهدا و اصحاب ایشان بیشتر واقف می شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: این کلام امام بزگوار است که هرچه داریم از  محرم و عاشورا است. اگر انقلابی به پاخواست، اگر ملت ما به پا خواست، اگر در مقابل قوی ترین دشمنان با دست خالی ایستادیم و با سلاح شهادت که برنده ترین سلاح است به پیروزی رسیدیم به یمن و برکت بزرگداشت محرم و عاشورا است. تاوقتی که محرم و عاشورا را زنده نگه داریم خود ما و دین ما هم زنده خواهد ماند.

او ادامه داد: انشاءالله خداوند  این توفیق را به ما عطا کند که از رهروان واقعی راه سیدالشهدا باشیم.

چمران از کسانی که جویای احوال او بودند قدردانی کرد و افزود: در مدت عدم حضور در شورا همه به بنده لطف داشتند و تماس گرفتند عذر می خواهم که نتوانستم تلفن را جواب دهم، قرار بود که با توجه به شرایط جسمی تلفن از بنده دور باشد. انشاءالله خداوند به ملت ما و همه مردم کشور های مسلمان دنیا که درگیر این بیماری هستند، سلامتی عطا کند.

او عنوان کرد: امروز اولین روزی است که آقای زاکانی به عنوان شهردار در شورا کار خود را آعاز می کنند. امیدواریم این مسیری که از نوجوانی و جوانی و از جبهه های جنگ و از سنین ۱۶ سالگی‌آغاز کردند باقدرت ادامه پیدا کند. ایشان هنور هم در مسیر مبارزه کوشا هستند. انشاءالله در این مسیر جدید هم موفق باشند و همه در پیشگاه خداوند متعال رو سفید باشیم.

رئیس شورای اسلامی‌شهر تهران ادامه داد: همه ما خوشحال می شویم که بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به مردم داشته باشیم. امام خمینی (ره) فرمودند: «خدمت به مردم سرلوحه مرام ما است» این کلام در خصوص شهید چمران است که سرلوحه مرام او خدمت و خدمتگزاری و شهادت طلبی بود. انشاءالله سرلوحه مرام ما هم این باشد که راه خدمت و خدمتگزاری را برگزینیم و در این راه موفق باشیم.

او گفت: ملت ما در سالیان دراز نشان دادند که ملتی نمونه و شایسته خدمت گزاری هستند و اگر این خدمت گزاری به سرانجام برسانیم برای روز قیامت ذخیره و اندوخته خواهیم داشت.

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 12779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =