برگزاری دوره آموزشی مهارت زندگی ویژه پرسنل شاغل شهرداری تهران 

اداره کل امور بانوان، با هدف ارتقای توانمندی‌های پرسنل شاغل شهرداری تهران در حوزه مدیریت خانواده، دوره‌ آموزشی «هماهنگی هوشمند کار و زندگی» را در دو مرحله به صورت مجازی و آفلاین برای تمام پرسنل شاغل در شهرداری تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، زهرا بهروز آذر مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان با همکاری مرکز نوسازی و تحول معاونت برنامه و توسعه سرمایه انسانی، این دوره آموزشی را با هدف ارتقای مهارت‌های لازم برای کارکنان به منظور ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین کار و زندگی در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌کند.

بهروز آذر در ادامه گفت :با توجه به شرایط زندگی در عصر جدید، به نسبت گذشته ، زندگی افراد شکل تازه ایی گرفته است و هر شخص در جامعه نقش های متفاوتی را ایفا میکند با توجه به این دیدگاه نیاز است که افراد در محیط کار ، نقشی که در زندگی شخصی خود ایفا میکنند را فراموش نکنند.

او ادامه داد: همچنین برای ایجاد محیط خانوادگی گرم و صمیمی  نیاز است، افراد شاغل  دوره هایی را سپری کنند و مهارت های ارتباطی جدید به آنها آموزش داده شود. تا در  نهایت یاد بگیرند که از عملکرد خود در حوزه‌های مختلف زندگی احساس رضایت داشته باشند.

بهروز آذر خاطرنشان کرد: با چنین رویکردی دوره آموزشی «هماهنگی هوشمند کار و زندگی» را طراحی کردیم و در اختیار پرسنل شهرداری و همه شهروندان قرار داده ایم.

او افزود: مرحله اول این دوره، ۱۲ ساعت آموزشی شامل چهار محور: خودآگاهی، خودباوری، مدیریت زمان و مدیریت ارتباط با خانواده است که از هفته آینده  از طریق سامانه آموزش الکترونیکی شهرداری به آدرس http://tmlms.tehran.ir برای تمام پرسنل شاغل شهرداری تهران در دسترس قرار خواهد گرفت و زمان‌بندی برای امکان بهره‌برداری فراگیران از دوره و شرکت در دوره آموزشی مرحله اول، یک ماه است.

بهروزآذر گفت: همچنین مرحله دوم دوره نیز در ۱۲ ساعت آموزشی شامل چهار محور؛ مدیریت استرس، مدیریت خواب، مدیریت روابط شغلی و پیشگیری از فرسودگی شغلی طراحی شده که بعد از اتمام مرحله اول برگزار خواهد شد.

او تشریح کرد: تمامی شرکت‌کنندگان که فیلم‌های آموزشی دوره تعادل هوشمند کار و زندگی را مشاهده کنند و در آزمون پایان دوره نیز بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه آموزش ضمن خدمت صادر خواهند شد. 

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 12837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =