بازدید از پروژه‌ ها باعث ارائه خدمت بهتر نیروهای اجرایی می‌شود

شهر: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقدم که بازدید اعضای شورای شهر به عنوان نماینده‌ های مردم از پروژه‌ ها و محل معاونت‌ها نگاه بازتری به اعضا می‌دهد. در کمیسیون‌های تخصصی این دید همه جانبه وجود دارد اما باید امکانی فراهم کرد تا با بازدید همه اعضا، نیروهای اجرایی خدمت بهتر و بهینه‌تری به شهروندان ارائه دهند.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی شهرستانی، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران چهارشنبه-۱۷ شهریور ۱۴۰۰- در حاشیه بازدید از مرکز کنترل فرمان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بیان کرد: معتقدم که بازدید ما به عنوان نماینده‌ های مردم در شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌ ها و محل معاونت‌ها نگاه بازتری به اعضا می‌دهد.

او در ادامه اضافه کرد: همکاران بنده در کمیسیون‌ های تخصصی این دید همه جانبه را دارند اما باید امکانی فراهم کرد تا با بازدید همه اعضا، نیروهای اجرایی خدمت بهتر و بهینه‌ تری به شهروندان ارائه دهند.

نادعلی شهرستانی با بیان اینکه درحال حاضر علاوه بر تأمین آسایش مسافران حمل و نقل عمومی باید در کنترل کرونا ورود کنیم، عنوان کرد: باید از ازدحام و تراکم‌ حمل و نقل عمومی کاسته شود تا پویایی در شهر باقی بماند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تلاش می‌شود که برای ارائه خدمت بهتر همکاران به شهروندان هرچه نیاز هست چه در ارتباط با دولت یا مجلس فراهم شود.

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 12855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =