ایجاد تحول در شهر با حضور شهردار جدید تهران

شهر: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال‌هاست که به ناوگان اتوبوسرانی اتوبوسی اضافه نشده و ناوگان مترو با کمبود مواجه است. این مشکلات در مخاطرات کرونا خودش را بیشتر نشان داد چرا که تاب آوری در این بخش ها پایین بود. اینکه در بدو ورود مدیریت شهری ششم با همت آقای زاکانی، هاشمی و اعضای شورا به یک‌ باره قرارداد اورهال و خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس امضاء می‌شود، نشان از شروع تحول دارد.

به گزارش شهر، سید احمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران چهارشنبه-۱۷ شهریور ۱۴۰۰- در حاشیه بازدید از مرکز کنترل فرمان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تأکید بر اینکه امروز شاهد یک تحول هستیم، افزود: اتفاقی که امروز در شهرداری رخ می‌دهد در رفع کمبودهای ۴ سال یا حتی ۶ سال اخیر است.

او در ادامه عنوان کرد: سال‌هاست که به ناوگان اتوبوسرانی چیزی اضافه نشده و ناوگان مترو با کمبود مواجه است. این مشکلات در مخاطرات کرونا خودش را بیشتر نشان داد چرا که تاب آوری پایین بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه در بدو ورود مدیریت شهری ششم با همت آقای زاکانی، هاشمی و اعضای شورا به یک‌ باره قرارداد اورهال و خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس امضاء می‌شود، نشان از شروع تحول دارد.

علوی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی جزو مراکز شیوع کروناست، گفت: به همین خاطر این دغدغه از ابتدا مطرح بود که برای جبران کمبود واگن‌های مترو و اتوبوسرانی تصمیماتی اتخاذ و اجرا شود.

او در پایان، بیان کرد: آقای زاکانی از نخستین روز قبول مسئولیت خود اولین موضوعی را که در حیطه شهرداری و فراتر از آن در دستور کار خود قرار دادند، کرونا بود. امروزه مراکز واکسیناسیون در مجموعه‌ های شهرداری درحال فعالیت هستند تا علاوه بر پرسنل خانواده‌ های پرسنل نیز واکسینه شوند تا باری از روی دوش وزارت بهداشت برداشته شود.

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 12858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =