طی دو مرحله بیش از ۲۹ هزار دُز واکسن در مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران تزریق شد

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت:  بیش از ۲۹ هزار دوز واکسن طی دو مرحله به کارکنان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تزریق شد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه طی دوازده روز واکسیناسیون دوز دوم تمامی کارکنان واجد شرایط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام پذیرفت افزود: در کنار کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، پرسنل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، رانندگان تاکسی، کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها، پرسنل شرکت کنترل و ترافیک، همکاران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) و کارکنان شرکت واگن سازی تهران  نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: تعدادی از پرسنل که  در مرحله اول اجرای واکسیناسیون موفق به دریافت واکسن نشده بودند نیز در این مرحله واکسینه شده اند.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکارانی که در انجام این کار بزرگ شرکت بهره برداری مترو را یاری کردند گفت: هماهنگی های لازم برای انجام واکسیناسیون  خانواده های همکاران انجام گرفته است.

نظری خاطرنشان کرد: واکسیناسیون خانواده کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی بعضی از مشاغل از قبیل مجموعه فروشگاه های بزرگ زنجیره ای نیز در این مرکز که یکی از پایگاه های وزارت بهداشت معرفی شده، واکسینه می شوند.

۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 12880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =